Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Tak stress sangat lah.
Thursday 28 July 2016 | 04:25 | 0 BlackWhite
Hello,

Hari tu masa gua stress, gua dah tak tahu nak buat apa dah. Banyak sangat benda yang buat gua stress sekarang ni.

Ini, itu. Itu ini. Ceh.

Lepas tu gua try lah pasang lagu-lagu yang konon-konon boleh menceriakan masa gua tengah study. Pun tak jalan jugak. Bukan sehari dua. Lama jugak ni...

Tiba - tiba gua teringat, jalan yang terbaik nak hilangkan stress ialah bergurau senda dengan budak kecik.

Lepas tu gua call mak saudara gua kat sana, nak cakap dengan sorang minah ni. Alahai... hilang terus tekanan. Tapi?

Jadi rindu lah pulak. Weh budak, Makin petah pulak sekarang?

Tayar bas berpusing-pusing yer?

DIDI AND FRIENDS EH.


Jiho dah tinggi.


Older Post | Newer Post